دیدنی های روسیه
نوشته شده توسط : azar yousefi

برج اوستانکینو مسکو روسیه

برج اوستانکینو یک برج توریستی, تجاری و مخابراتی در مسکو است. کار ساخت این برج از سال 1963 تا 1967 به طول انجامید. ارتفاع این برج با آنتن 540 متر می باشد. معمار اصلی این برج نیکولای نیکیتین از برجسته ترین معماران جهان می باشد. برج اوستانکینو از مکان های دیدنی شناخته شده روسیه به شمار می رود و به علت چشم انداز بی نظیری که دارد و رستوران های آن مورد توجه گردشگران تور روسیه می باشد. آتش سوزی در این برج در سال 2003 کشته های زیادی بر جای گذاشت که موجب شد برنامه های تلویزیونی روسیه به مدت 3 روز قطع شد. برج تلویزیونی اوستانکینو بلند ترین بنای فلزی اروپا به شمار می رود و به برج مسکو نیز شهرت دارد. این برج در حال حاضر سومین برج بلند جهان به شمار می رود. اگر قصد سفر به روسیه را دارید با تور روسیه همراه شوید تا امکان بازدید از جاذبه ی مشهور برای شما مسافران تور روسیه فراهم شود.

 

دریاچه بایکال مسکو روسیه

دریاچه بایکال دریاچه ای در جنوب سیبری در کشور روسیه, میان استان ایرکوتسک و بوریاتیا است. بایکال قدیمی ترین و عمیق ترین دریاچه آب شیرین جهان در روسیه است که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. از آنجایی که این دریاچه بسیار قدیمی است, دارای جانورانی نظیر بی مهرگان, فک آب شیرین, گونه های بی نظیری از ماهی ها است که فقط در این دریاچه پیدا می شود. فک آب شیرین بایکال تنها فک آبی شیرین جهان است که دائما در آب شیرین زندگی می کند. دریاچه بایکال بزرگترین منبع آب شیرین جهان است که تقریبا 20 درصد آب شیرین کره زمین در این دریاچه است. این دریاچه 31500 کیلومتر مربع وسعت دارد. با تور روسیه همراه شوید و تا امکان بازدید از این دریاچه شیرین و بسیار زیبا برای شما مسافران تور روسیه فراهم شود.

کاخ پترهوف سنت پترزبورگ روسیه

کاخ پترهوف سنت پترزبورگ روسیه مجموعه ای از قصر و باغ است که به دستور پترکبیر در سنت پترزربورگ روسیه بنا شد. این کاخ در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و به رسمیت شناخته می شود. کاخ پترهوف در قدیم باغ اختصاصی پترکبیر بوده است که در حال حاضر یکی از پر بازدید ترین و محبوب ترین مکان های گردشگری تور روسیه می باشد. محبوبیت این کاخ به حدی رسیده است که از سال 2007 تا کنون به عنوان یکی از عجایب روسیه شناخته شده است. محبوبیت کاخ پترهوف به دلیل وجود آبشار های فوق العاده زیبا, مجسمه های طلایی و منحصر به فرد در آن است که هر گردشگر تور روسیه را جذب خود می کند. باتور روسیه همراه شوید و ساعت ها از وقت خود را صرف بازدید از این کاخ و باغ تاریخی زیبا کنید و سفر خود را با تور روسیه خاطره انگیز کنید.

میدان مانژ مسکو روسیه

میدان مانژ بخشی اساسی از پایین شهر مسکو را در بر می گیرد که از طریق خیابان Tverskaya به میدان سرخ متصل می شود. جاذبه های دیدنی زیادی در اطراف این میدان قرار دارد، موزه تاریخی مسکو و باغ اسکندر (الکساندر گاردن) در جنوب، مسکو مانژ در غرب آن و دانشگاه مسکو در شمال آن قرار دارد. در سمت شرقی این میدان هتل مسکوا واقع شده است و سه ایستگاه مترو در اطراف آن وجود دارد. با انتخاب تور روسیه برای سفر به این کشور پر جاذبه امکان بازدید از این بنای تاریخی پر طرفدار برای شما مسافران تور روسیه فراهم خواهد شد. بهترین سفر خود را با تور روسیه تجربه کنید.

تئاتر بولشوی مسکو روسیه

تئاتر بولشوی مسکو، مهم ترین تالار مسکو و از افتخارات فرهنگ و هنر روسیه است. تالار بولشوی از مشهورترین تالارهای جهان برای هنرهای باله و اپرا می باشد. این تالار در سال ۱۷۷۶ میلادی، به دستور کاترین کبیر، در شهر مسکو پایه گذاری شد.
این سالن در سال ۱۸۲۴ در مسکو بنا گردید. باله بولشوی از معتبرترین سازمان های ملی باله دنیاست که محل خلق تعدادی از بزرگترین آثار و رپرتوار باله کلاسیک و باله نئوکلاسیک است. باله دریاچه قو اثر پیوتر ایلیچ چایکوفسکی، نخستین بار در سال ۱۸۷۷ در تالار بولشوی به روی صحنه رفت. ساختمان بزرگ شاهکار نئوکلاسیسم روسی، شامل یک ایوان ورودی ۸ ستون است که با مبلمان مخملی، دکوراسین و لوستر طلا طراحی شده و از بهترین جاذبه های تور روسیه و جاذبه های گردشگری مسکو به شمار میرود. علاقه مندان به تئاتر می توانند با تور روسیه همراه شوند با بازدید از این تئاتر لذت سفر خوشی را با تور روسیه تجربه کنند.

تئاتر بولشوی مسکو روسیه





:: برچسب‌ها: دیدنی های روسیه, مناطق دیدنی روسیه, بهترین دیدنی های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: